even the best fall down sometimes

herregud va jag är sämst på blogg haha, skam!

Igår var det fredagen den trettonde, jag älskar den dagen, 13 juni 2008<3 Emma kom hit ett tag på kvällen, vi hade lilljulafton haha, mysigt:) hon var tvungen att dra hem tidigt för jag skulle upp imorse och åka till skolan, seriöst jag måste va sjuk som åker till skolan halv nio en lördag? haha men vafan öppet hus, bara chilla runt och dessutom va ledig på måndag, de gillas skarpt!

Jag har börjat tagga som fan till julshowen! haha jag har fått vad alla grupper ska vara och musik o allt, härligt:) den kan nog bli bra=) fast de brukar de iof vara (a) till showen har jag bestämt mig för att kunna sträckt öppning-handvolt, sen en frivolt efter hade absolut inte varit fel;) men vet inte hur mycket min rygg pallar med.

Kommentarer
Postat av: annika

Tack!!!

Och i så fall kan jag bara säga same to you!! Jag är stolt över dig tillbaka, jäkligt stolt!!

<3

2009-11-15 @ 17:03:42
Postat av: Louise

Sv:m Tack! ;D du med ;p

2009-11-18 @ 09:49:38
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0