fredag

Helg nu, men int fan får jag vila. jag står på skolan och väntar på att bli hämtad, upp till göteborg med familj och farmor. Det ska nog bli trevligt:)
Jag har seriöst aldrig känt mig såhär dålig i skolan, prov igår och prov idag, båda gick rent åt helvete, jo men det känns bra.. "tur" att hela klassen känner samma iaf, de måste seriöst va fel på aningen proven eller undervisningen. aja ska sluta klaga, orkar inte tänka på dom mer nu.

Helgen kommer bli sjukt mycket gymnastik, älska! mina tjejer ska tävla både imorgon och söndag, jag ska träna min aggrupp imorgon, förhoppningsvis trupp 5 och träna själv på söndag. Jag borde verkligen plugga lite i helgen också. Fyfan va jag vill ha lov haha, orka skola ;P såhär skoltrött har jag nog aldrig varit, orkar inte plugga alls.

Nu borde jag typ gå ut så päronen slipper vänta, dom brukar bli så arga då:P


Jag har underbara vänner, tack för att ni alltid finns för mig<3

Kommentarer
Postat av: Gnällkärring

Vid behov av bitterhet i överdos: läs gnallkarringar.blog



Gymnastik är väldigt roligt!

2009-11-06 @ 15:46:36
URL: http://gnallkarringar.blog
Postat av: jenny

haha förlåt (a) du fick privatbeskrivning av de ;)

2009-11-13 @ 21:03:06
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0