jag vill vara där du är

Nu tänkte jag ta mig tiden att skriva lite haha, tjoho!

Natten måndag-tisdag sov jag tyo en timme sammanlagt, himla bra.. fast det var ju inte de enda dumma med den natten.. aja en gång är ingen gång, jag ska verkligen försöka att inte göra det igen.
Nattens sömn resulterade i att jag va zoombie i skolan haha:P men jag fick gjort klart två arbeten så två saker mindre att tänka på. Jag tog vaccin mot grisahostan, sprutan gick asbra för o va jag:) haha jag sa inte ett ljud, den kändes knappt :) fast på kvällen började de kännas:P
Igår vaknade jag med feber haha, biverkning;) så jag stannade hemma och chillade hela dagen. Jag var tydligen inte ensam om det, halva klassen hade tydligen varit hemma:P jag gjorde typ ingenting på hela dagen, det behövdes verkligen lite vila kände jag.
Idag hade jag ingen feber när jag vaknade så det var bara att masa mig iväg till skolan. Curling på idrotten, kul:) mindre kul att jag knappt kan lyfta min sprutarm haha, fysatan va ont de kan göra:P Sista lektionen va inställd så jag slutade vid två, skönt!

Nu ska jag iväg och träna mina gymnster, sista träningen innan tävling. Hoppas verkligen att många kommer så det inte blir kaos på lördag;)

Kommentarer
Postat av: ankan

Haha jasså du också? :p haha jag har jobbat med 40 graders feber, yrsel och bröstsmärtor (och ont i armhelvetet så klart)...så där genomtänkt kan man väl tycka i efterhand.

Nä en gång är (nästan) ingen gång men två gånger är en för mycket. <3

puss

2009-11-05 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0