stockholm

ehm, haha dedär med att uppdatera blogg är inte min grej;) jag har haft mycket med skolan o gymnastiken o typ haft allmänt för lite energi.

Jag har spenderat några dagar i stockholm nu, åkte upp i fredags och blev hämtad på arlanda av min älskade jenny, såå härligt att äntligen få träffa den människan igen!
I lördags träffade jag min älskade malin också, bättre männniska på att dissa får man fan leta lääänge efter ;) jag åkte med och kollade på deras tävling, och de såg verkligen kanon ut :) På kvällen gick vi ut och åt med deras kompis linn och sen åkte hem till malin och hade filmkväll, mys :) om man typ räknar bort en sak..
I söndags dissade malin mig, illa! Jag saknar min dissare<3 Jenny och jag åkte och tränade gymnaster, sjukt söta va dom :)
I måndags gick vi till jghallen så jag fick se den, visst där kanske finns bättre redskap men inget slår hgfs hall(a) den kommer alltid va nummer ett i mina ögon!
Igår tränade vi samma grupp som i söndags, herregud va söta ungar, o herregud va ajg kommer sakna barnen haha, jag tror jag fäster mig vid barn lite för lätt (a) himla trevliga tränare också=)
Idag blev de typ upp, packa, åka hem. usch säger jag bara, jag tyckte inte om att lämna jenny, men vi ses igen imorgon så jag ska nog klara mig fram till dess;)

Förutom de har dagarna typ bestått av massa gymnastikfilmer, bilder, små filmklipp, massage och prat.

TACK för dessa dagarna tjejer<3

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA nästa gång ska jag försöka att låta bli att dissa dig ;) Tack för denna gång sötnos, saknar dig redan <3

2009-10-29 @ 09:56:50
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: jenny

:)<3 haha hej fantasi ;)

2009-10-29 @ 16:53:52
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: ankiepankie

Imorgon? haha vad fan missar jag sofie? :p Har ni sån två dagar hemma hos mig och sen två dagar hemma hos dig dating? :P haha Jag var föresten ute i hallen idag, galet länge sedan :)

puss

2009-10-29 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0