you're everything I need and more

Om det är någon som har för mycket fritid över får ni gärna ge lite av er tid till mig, det är fan ingen risk att jag får brist på saker att göra iallafall, kan man lugnt säga ;) ta i torsdags som exempel, skola till halv fyra, sen jäkla buss, hemma tjugo över fyra, ut i hallen halv fem, blev hämtad där vid sex, ut på hockey, hemma typ tio, prov dagen efter så jäkla panikpluggning. Jag bara älskar att aldrig behöva stressa, alltid ha så gott om tid på mig.

Jag känner verkligen att jag har gjort en riktig rivstart på brandorma detta året, i fredgas svimmade jag nästan, fick åka till akuten, igår fick jag nån slags panikandning/astmaattack typ hahha, asså varför måste jag alltid pressa mig själv till de yttersta? de kan ju typ inte va hälsosamt ;p
Vi fick bulle och mer på matten bara för bert tyckte synd om oss att vi har matte sista timmen på en fredag haha:P efter skolan blev de bio =) prinsessa, sjukt bra haha, fast emmas o mina kommentarer va nog strået vassare ;)

Idag fick jag välbehövlig sovmorgon till halv tio =) gick upp och tog på mjukiskläder sen ut i hallen, älska! hem snabbt sen fyraårskalas, gick därifrån efter typ en timme haha (jag är alltid så trevlig som gäst;p) sen träning :D shit va jag behöver de! vi fick lära oss två nya danser =) och de gick faktiskt hyfsat mot slutet! jag vill bara spola tillbaka tiden till mellan fyra o sex idag(a)
kvällens låt blir lätt denna:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0