oooooooj

Söndag idag, vilket betyder hallen i sex o en halv timme =) först trupp 3, hem snabbt o äta, sen ut där igen o träna trupp 5 sen träna själv :) jag klagar fan inte på sönmdagar alltså ;)

En mamma som har en dotter i trupp 3 o en i trupp 5 frågade mig när jag skulle träna trupp 5 "hann du hem och vända nu eller?" jag typ skrattade och svarade ja, men tänkte mer typ "det är här jag känner mig som mest hemma"

Det gick bra att träna båda grupperna idag :) fan va jag älskar när barn utvecklas och lyder! min egen träning kan ju diskuteras haha, fyfan asså, springa från till en trampett med världens träningsvärk i rumpa och ben är inge kul ;) men jag har fan börjat få in helskruvar nu! fyfan va underbart :D även om jag inte gillar skruvtekniken haha, men vafan de funkar iaf :) jag typ dog av garv några gånger under träningen också haha!

Måste bara berätta hahaha, fyfan va vi garvade, jag o min träningsvärk skulle ta oss fram till trampetten, hoppa ifrån och få till en sträckt volt, men ajg kände redan innan jag började springa att det inte skulle funka så bra så jag ba "okej detta kommer se kul ut" sen typ joggade/sprang fram till trampetten, fick typ ingen studs alls, inget häldrag, men på nåt jäkla vis kändes det som jag skulle överrotera haha så jag va helt inställd på det, landade på ryggen o ba "ooooj" haha och de hörde tydligen alla i ledet;)

Nu måste jag typ plugga, fan va jag älskar skolan alltså, men inte långt kvar till lov nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0