rubrik

Nu känns de som att jag har fixat de mesta till imorgon, skönt:) jag måste upp vanlig skoltid, mindre skönt.. menmen va gör man inte haha(a)
Idag var jag i hallen första gången på en vecka, de första jag tänkte när jag gick in genom dörren "fan vilket underbart ställe" jag tränade mina gymnaster till tävling, de börjar se riktigt bra ut nu =)
Av någon anledning hittade jag en busstidtabell över järfälla i min väska, undrar hur den kom dit jenny;)

Nu ska jag faktiskt försöka hitta sängen, upp tidigt imorgon, plus att jag har varit sjukt trött idag så de känns som en mycket bra idé;) jag kommer förmodligen inte skriva förrän på söndag igen, puss

Kommentarer
Postat av: Annika

haha jadå, jag hänger med. :P Jag var ute och pratade med virrpannan herself, guess who?! haha anneli för hon skulle skriva ett intyg åt mig, till pluggansökningar.

=D

2009-10-29 @ 23:37:42
Postat av: jenny

jag vill inte klaga men jag vill också känna så me jghallen.

haha oj haha, jag glömmer såna överallt;) fast vem vet den kanske kommer till användning nån gång :) ses imorn :D

2009-10-30 @ 00:37:57
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0