take me back to the start

jag känner att jag inte är så bra på att uppdatera här;) men jag har faktiskt haft en del o göra, prov i tisdags och idag så jag har faktiskt prioriterat skolan före bloggen;) proven gick nog helt ok hoppas jag, speciellt de idag, de i tisdags vettefan:P skönt att få dom ur världen iaf!
Träning igår som alla andra tisdagar, härligt! jag körde både dubbel och ställde min helskruv =) och amanda flög över klossen när vi joggade, haha shit va jag garvade, och åt mitt skämt! när vi körde trampolin och jag skulle köra min andra halvskruv sa jag "när jag har kört en halva till har jag ju kört en hel :D" hahaha fyfan va kul de va :) typ;) efter träningen råkade jag köra in i ett träd och ramla ner på ryggen med hela cykeln över mig, jag har aldrig påstått att jag är smidig;)
Idag hade jag gjorde rullbandstest också, gå på rullband med 25 kilo utrustning i åtta minuter, varav dom sex sista är i åtta graders lutning. Det kändes lite smått i vaderna, men inte så farligt som jag trodde de skulle bli =) med coldplay i öronen funkar allt!
Jag hade även mina småtjejer=) sjukt va duktiga dom har blivit nu, kul o se! allt runt omkring kan ta sig..

Nu borde jag typ plugga lite, känns fan itne som jag gör nåt annat än skola o gymnastik om dagarna nu, itne för att jag klagar över den sista delen (a) komma i säng tidigt ikväll hade också varit trevligt

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahah xD Ja, vi har kul på våra träningar ;)

2009-10-09 @ 09:21:45
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0