längesen sist

Jag lovar, jag lever! hhaha fast de är typ precis;) de blev liiite för mycket action i fredags haha, som slutade med akuten i några timmar;) jag kan ju säga att det kommer dröja ett bra tag innan jag går in i en bastu igen, fyfan va dåligt jag mådde då haha, men jag fick två piggelin och en liter äpplejuice på akuten så de va ju trevligt:) jag fick åka både rullstol och rullbrits också får dom vågade inte låta mig gå;) och innan akuten på brandorama hade jag typ fem brandmän som passade upp mig, så nåt bra finns de ju alltid =)

I helgen har jag varit ute i hallen, ovanligt haha, kanske inte ;) men de va faktiskt tävling i artistisk gymnastik så då var de värt att va i hallen halv tio till sex igår och halv elva till halv tre idag (iof är det alltid värt att va i hallen) men det är ju inte varje dag sveriges hundra bästa gymnaster kommer till höganäs och ska tävla (a) och det är ju verkligen inte varje dag man är några decimeter från veronica wagner, inte varje dag hon säger tack till mig =)


Förra lördagen uppträdde mina minsta gymnaster på kulturnatten i höganäs, haha fyfan va söta dom var :D

nu tänkte jag typ försöka sova snart tror jag, jag har sovit ovanligt bra i helgen o de var varit skönt
puss och godnatt♥

Kommentarer
Postat av: annika

MEN sofie, har du hållit på att halvt dö utan att hålla mig uppdaterad?!!!! Hjälp, vad hände?

puss

2009-09-28 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0