när broar till tryggheten bränns

Dagen igår behöver vi inte snacka om.. men på kvällen hade jag träning :D fatta glädjepiller det är! jag fattar verkligen inte hur jag kunde leva utan det innan. Idag är det faktiskt ett år sen jag började igen =)

Idag gick jag i skola till tio i fem, ska göra det varannan onsdag nu, kul liksom? haha iof hade vi rätt kul :P typ dansade limbo på engelskan, hade nedräkning hela dagen hur många timmar/lektionstimmar det var tills vi slutade, gjorde en nyckelring och boll på kemin :P hahaha jag misslyckades ganska hårt med min boll, de skulle bli typ en hård plastboll som kunde studsa, min blev typ mjuk, fastnade i allt den rörde vid och 0% studs, hahah inte ens min lärare förstod va jag hade gjort:P

Jag kom hem typ vid halv sex, drog ut i hallen sex o tränade mina små i en halvtimme, ibland kan barn verkligen inte lyssna:P

Bio nu ikväll, flickan som lekte med elden, vet itne va jag ska säga om den riktigt..

aja nu ska jag nog sova, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0