misstag som lärt oss hur saknaden känns

Igår tränade jag min AGgrupp:) gud va söta dom var haha, och en som heter sophie (a) haha! en timme efter dom hade slutat skulle jag ha mina småtjejer, eftersom dom ska uppträna på kulturnatten så det var typ extraträning, tur att jag inte är nervös ;P efter de va de läger:) en som körde rondat-flickis direkt för första gången:D såå härligt! haha fast jag har träningsvärk i ena armen nu efter allt passande ;) på kvällen blev de pizza o sen lite lek i hallen =) sen va de typ meningen att vi skulle sova vid elva men va de inte gymnaster som kom stup i kvarten "sofie jag kan inte sova" så va de halsen som gjorde ont ;)
Imorse drog jag hem innan lägret va slut för jag hade så satans ont i halsen. När vi åkte in till akuten i helsingborg höll jag på att dö av garv haha seriöst, mer hysterisk människa än hon som va där får man leta efter! hon tog typ värsta djupa andetaget o gick in i väntrummet o ba "gustav där är du ju, kan du inte komma ut hit för jag är så rädd för att bli sjuk!" hahahha bara de fick mig att bryta ihop helt, ofta man är inne på ett sjukhus då;) panik i ögonen o allt haha, o gustav va hennes vuxna son ;) När vi kollade ut utanför väntrummet stod hon helt upptryckt i en hörna xD när gustav blev inkallad fick han gå själv, sen typ nån minut efter kommer hon springandes o är helt hysterisk "var är gustav?!" då sprang hon åt fel håll haha, så dom fick ta tag i henne o leda henne rätt ;)

Nu ska jag nog försöka sova snart kanske, o hoppas på att jag är hyffsat frisk imorgon så jag kan gå till skolan..

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha xD Förvirrad kvinna!? ;)

2009-09-18 @ 09:15:38
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0